guzellanne Brn kullanıyorum canım memnunum iki aydır düzenli olarak içiyor kızım çok şükür rahatlattı üç aylık oldu şimdi
Beyzabeser6 Ben de yeni aldım yeni dogum yaptim bebegim 9 gunluk kardesime hep kullanmistik yenidogan icin istedigim halde uzerinde 3 yas uzeri falan yaziyor acaba tek cesidi mi var yoksa eczaci yanlis mi verdi?
Seyma4607 Hulyaaa 10 damla günde 5 defaya kadar verebilirsin dedi ebe bana damlayı da o önermişti zaten tamamen bitkisel dedi ben sabah akşam 10 damla veriyordum 2 defa yetiyordu
Dilan34- Normalde Yenidoğanlar için değil ama bende doğduğundan beri kullanıyorum günde 2 defa veriyorum 2 3 damla bi seferde. Aşırı memnunum gaz sorunu yaşamadık. 48 günlük olduk.