Aysu909 bebelac gold alın derim…
Ben meme+mama şeklinde ilerledik sma kullandım ilk seri güzeldi içeriği 2 numaraya geçtik kızımda alerji başladı egzama çıktı doktor diyet falan verdi o da bende uyguladı geçmedi ben mamayı değiştirdim bir kaç günde geçti sonrada hiç olmadı… Sonrasında da mamayı bıraktı zaten içmedi… içeriği temiz bence bebelac gold alın derim