Aycnnnn cok geçmiş öncelikle, benim bebeğimde refluden çok çekti motilium şurup denedik sersemletti sürekli çocuğu,gaviscon denedik kabız yaptı ar mamalar yine öyle.En son çözüm Bebelac Gold thickener oldu bize.Anne sütüne veya normal mamaya belli bir ölçek karistiyorsunuz kıvam veriyor koyulastiriyor kusmayı engelliyor.Onu soyleyen arkadaşa hala duaciyim.Ek gıdaya geçince kesilmisti bizim.Birde emzik ver demişti bir doktor.İnsallah sizede faydası olur bir araştırın.