Aycnnnn biz de thickener mama kullanmıştık. Anne sütü ve mamaya katıyorduk, koyulaştırıyor. Kusması daha zor oluyor. Gaviscon da kullandık ama hiç etki etmemişti. Biraz daha sabredin. Ek gıdayla geçiyor. Herkesin bebeği mis gibi kokarken benimki sürekli ekşi ekşi kusmuk kokuyordu😧 sizin bebeğiniz de çok kusuyor mu?