Benimde ondan düştü takip ettim şükür bişey olmadı . Ana kucağına koymuyorum çok koyarsamda gözüm hep onda çünkü kendisini düşürmeyi öğrendiği için bir kaç kere daha kendini ittirip düşürmeye çalıştı sizde gozunusu ayırmayin tekrarıni yapicaktir yine bebekler yaptığı birşeyi tekrarlamayi çok seviyor