Arkadaşlar merhaba 4 ay 20 günlük bir kızım var.
Doğdu doğalı boğaza kaçırma durumumuz var. Emerken çok oldu meme reddi ve emmeyi bırakmakla sonuçlandı. Alerji meme reddi derken emmedi sağınca çıkmadı sütüm kesildi. Şu an sadece mama içiyor biberonla besleniyor ve günde en az 2 kez boğazına kaçırıyor bazen 3 4 kez. Burnunu her gün serum ve şırıngayla fışkırtarak temizleyip aspiratörle çekiyorum neden bu çocuğum öğrenemiyor beslenmeyi. Su veriyorum kaşıkla onu da boğazına kaçırıyor. Bu çocuk böyleyken ben nasıl ek godaya başlayacağım var mı bizim gibi olan