Kızlar merhaba oğlum 4 aylık
1 hafta önce felan çenesi boynunun altı böyle fısır fısır oldu
Ama gün geçtikçe çoğaldı benek benek olmaya kızarmaya başladı
Bugün aile hekimimize götürdüm
Ama kızarık deildi arada kızarıyor dr da öyle görünce isilik olmuş dedi krem verdi akşam tekrar kızardı doktora fotosunu attım alerji olabilir yazmış
Bebeğimi emziriyorum ben yediğim bişey dokunmuş olabilir mi
Başına gelen var mı?