Bebeğim 4 buçuk aylık yaklaşık 1 hafta önce diyete başladım diyetisyen eşliğinde normalde beslenmeme pek dikkat etmezdim suda çok içmezdim ama sütüm gayet iyiydi diyetten buyana bir göğsümde hemen hemen hiç süt yok düzenli yiyorum süt arttırıcı besinlerde yiyorum diyette ama yok süt. Bugün adet oldum acaba afettendi süt azaldı böyle bir durum yaşayan varmı?