canlar saçımda egzmaa var hergun duş almam gerekıyor resmen saçım hep yağlı sivilceli kökü ve döküntülü deminde kaşıdım su geldı sonra kan bakarmısjn şampuanda kullanıyordum emzırıyorum dıye bıraktım . Çam esansını kullanıyorum naneli şampuanlar ama yanı hnaıleyken egzamam durmuştu acaba anlayan varmı hormonsal bır skkkntıdanmı oluyor .. Zaten kanın yanında yajınlaştırınca saçımdakı deri döküntüsü belli oluyor 😒👌🏻😖

https://imgyukle.com/i/oQ1Fd8 