zynpbhhg222 bebeğinizin boyuna kilosuna göre doktor önerisiyle ayarlamak daha iyi. Ben bebeğime 80-100 arası anne sütü veriyordum 15-28 günler arasında göğüs ucu yarası nedeniyle emziremiyordum. Ama fazla veriyormuşum. 50-70 arasi mevcut durumuna göre ıyiymiş. Ben verdikçe bebek içiyordu ama gaz problemi oluyordu. Mamanin sindirimi süte nazaran daha zor. O yüzden direkt doktor önerisine göre hareket etmek daha iyi olur