Ek gidaya gectik bebegim cok sevmedi tadimlar bitti ama cok tarif de denedim aynisi olmasin diye yinede az yiyor daha cok emmek istiyor emzirmeyincede emenee kdr aglyior siz nasil azaltiniz emmegi
kati gidayi cignemek hic istemiyor yani catalla bile ezsem pütürlü sevmedi daha cok püre halinde istiyor
yardim neyapabilirim
6 ay 21 günlük