Sevimkoroglu Kizlar merhaba kullandiginiz ve cok memnun kaldiginiz mama sandalyesi markasi varmi? Varsa post'un altina model bilgileriyle birlikte yazabilirmisiniz?
Janss Sevimkoroglu Chicco Polly ✌🏿 Ayaklığı,boyu,sırtı kademeli pozisyon alıyor . Leke tutmaz kumaşı var kolaylıkla siliniyor . Ön tabla çift , tümden de çıkabiliyor yıkanıyor . Tek sevmediğim yanı kumaşı çok terletme yapıyor yazın . 🤦🏼♀️
1850 Ftmsnny iç kısma oturması için kullanıyorsunuz bıldıgım kadarıyla yumuşak bırsey yok içinde . Bende arastırmadayım suan bu post güzel oldu
Baynimir Sevimkoroglu ikea antilop. Temizliği çok kolay. Ön tepsisi sert plastikten bu yüzden sallanma VS olmuyor. Bebeğim içinde otururken çok rahat ediyor ki öyle kolay kolay memnun olan bir bebek değil benim ki.
Seqnem Janss benim ki şimdi ayak ucundan tutup katlıyor yukarı. İki büklüm kalıyor :) bir de masasını ilk zamanlar önüne takarken acemilikten bacaklarını aralamadan takmaya çalışmış ve canını yakmıştım :(
Ftmsnny 1850 e bebekte 20₺ ye baby jam markasının minderleri var mama sandalyesi için onlardan aldım ben
Thesra Sevimkoroglu İkea antilop benim için yeterli bir ürün özellikle portatif ve her yere taşıyabildiğim için çokça işimi görüyor
1850 Ftmsnny katlanabılır olması nasıl peki kolay katlama ozellğiği varmı yoksa sökmek mi gerekıyor parçalarını küçültmek için