Anneler, oğlum 3 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. 4 gün önce regl oldum ve 2 gündür sütüm çok azaldı. Şunu yiyordum bıraktım, şundan içmeye başladım gibi bir şey söz konusu değil, 3 aydır ne yiyip içiyorsam aynen devam ediyorum. Normalde oğlumu emzirirken diğer göğsümden akan süt kadar anca çıkartıyorum iki göğsümden. Regl ile alakalı olabilir mi bu durum? Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?