Merhaba arkadaşlar ben marangozcuya oyuncak dolabi yaptirmayi dusunuyorum sepetlerini ikeadan almayi planliyorum yasadigim sehirde ikea yok internet sitesinden alicam kararsiz kaldim sizlerin ne renk, renklerin tonlari tam olarak nasil, bana foto atabilir misiniz rica etsem