aylizinannesiii yalova çok güzel ama heryer arap doldu reis saolsun 1 tane türk kalmadı geçenlerde birinden çakmak isticez kesin bu Türk’tür dedik o da suriyeli çıktı bi de sınırsız mal edinme hakları var heryer arapların oldu kiralar uçtu ama yalova şahane ben gemlikteyim çınarcık yalovandevamlı gezmeye gideriz