Ates_mami selamlar, benim oğlum 3 buçuk yaşında bademcik intihabi neredeyse ayda 1 oluyor ve iğne kullanmadan geçmiyor 😞vaxoral ’i ignemiz bitince kullanmayı düşünüyorum. Nasil kullandınız acaba 10 günlük kür olarak mı?kreşe de gidiyor kuzum daha sık hastalanmaya ve ağır geçirmeye başladı. Siz çok faydasını görmüşsünüz.insallah oglumdada etki eder🤲