Esrasimayy Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar bebelac ar mama kullanıyoruz ama yanlış mı içiriyorum diye aklıma takıldı birazını ar mama birazını normal mama mı katmalıyım kullananlar varsa sizler nasıl yapıyorsunuz acaba ?
Deletedmom626372 Esrasimayy eğer tek başına içebiliyorsa katmasan daha iyi canım ama tadını yadırgayıp içmezse mesela 180 cc içiyorsa 120 cc AR 60 cc normal mamasını ekleyip alıştırana kadar bu şekilde azaltarak sadece AR ye döndürebilirsin . Ama içiyorsa hiç ekleme normal mamayı. Biz öyle kullanmak zorunda kalmıştık. Ne zaman tam anlamıyla AR içmeye başladı reflüsü bitti 🌸
Esrasimayy Tek ar yapıyorum 3 haftadır içiyor şuanda severekte acaba dedim yanlış mı yapıyoruz size de geçmiş olsun çok teşekkür ederim cevabınız için 😇