Canım en başta stres yapma benimde kızım 5 aylık benimde sütüm yok diye çok strese girdim göğsümün dolmasini bekledim filan yani en başta sürekli emzir emzirdikce cogalacak kafana takma sütüm varmi yokmu diye benmde oyleydi suan inan sütüm var olduğu halde emmiyo sagip dolaba koyuyorum zamanla zaman çoğalacak kayısı hoşafı artirir bol bol su iç dinlen bebegin uyuyun ca uyu strese sokma bebek emdikce sutun ona göre ayarlaniyo Canım insallaj bol sütlerin olsun ❤🤲