pazartesisendromu merhaba,pazar gününden beri rahatsız kızım.ara ara burnu akıyo sesi çatallı balgamlı gibi.(16 aylık).çok ta su içmez ama şurubu var.Pekmez,ıhlamur verdim.Başka ne yapabilirim ?ne önerirsiniz