Alpimim İki buçuk aylık bebeğim var, çok çok kötü kokuyor gazı, birde üç dakika bir yapıyor hiç durmadan hemde , birde iki üç günde bir kendini kirletir dışkısını yapar sebebi ne sizce
UcuBulunamayanBant Alpimim benim oğlumunkide kotu kokuyor ama kakasını yapamadığı için oluyor bizimki haftada 1 yada 2kere yapar.
AzraCemre Alpimim kötü kokudan kastınız nedir acaba? Yumurta gibi mi kükürt gibi mi ya da daha farklı mı? Yumurta kükürt kokusu normal sizin yediklerinizden kaynaklı olan koku. Bizimde 1,5 aylıktan beri kokuyor doktorumuz normal demişti biz sorduğumuzda
Krtlmy Alpimim bizimkide aşırı kötü kokulu yapıyo bayılcam 😄doktor senn yediklerinle alakalıdır dedi nromal yani çok takma ama sor yine doktoruna
Mucizemsin21 Alpimim sizin yediğiniz bişeyden de olabilir benim oğlum şuan 5 aylık ama 3 ayından beri bizimkide kokuyor sadece mamayla besleniyor büyük tuvaletide kokuyor baya ama doktoruma sormadım hiç kontrolde bi sorayım yinede bence büyüdükleri içindir😂