Aaaa bende aynısını yaşadım.. 48 gün oldu benimde.
Doktorumu hemen aradım dediki o kadar süre oldu enfeksiyon olmaz orda ilk 15 gün içinde olursa olur dedi.
Bepanthol kremini kullan temiz tut dedi iyileşir..
Bende kullanıyorum şu anda bakalım inşallah geçer canım.
Orayı tahriş etmiş olabilirsin ondan olur dedi bana.