Tosuntugce canım bana doktorum derdi ki sen pişiyomusun bu sıcakta evet, terliyomusun evet. Heh işte bu bebekte öyle. Kısacası soğuk havada sadece 1 kat fazla giydirmek gerekşr sıcak havalar nem bizim için neyse onlar içinde öyle. Sen bilinçlisin hiç kimseye bakma yani. Baktın biraz serinledi ona göre önlemini al. Malesef yaz bebekleri zor oluyor sürekli duruma göre kıyafet değiştirmek lazım..