Hayırlı aksamlar hanimlar, oğlum 3 yaşında ve burnu sürekli tıkanıyor bende mecburen serumfizyolojikle açıyorum doktor tavsiyesiyle,neyse oglum burnunu acmaya çalıştığımda kendini aşırı sıkıyor ve agliyor göz altinda nokta nokta morluklar olusuyor baya cok ve hic gecmiyor basina boyle birsey gelen varmi,gözlerini öyle gorunce icim gidiyor😔😔