Merhaba arkadaşlar,
bebeğim iki gün sonra 4 aylık olucak. Yaklasık bir aydır atak haftası cevreye ilgisi derken meme emmesi biraz zorlanmıstı. İki gündür de soguk algınlıgımız var devamlı burnunu sırıngayla acıyorum evde buhar makinası kullanıyorum. Burnu tıkalı da değil. Ikı gundur bebegim bi huzursuz gibi ve emmek istemiyor. Hatta bugun toplasanız 10 dk emmistir ne yapacagımı sasırdım. Ikı tane bez çıktı sadece bugün. Boyle bi durum yasayan oldu mu çözüm önerileriniz nelerdir anneler :(