Öncelikle tüm bebişlere geçmiş olsun. Benim bebeğimede alerjik egzama tanısı kondu. Alerji testi yaptırdık. En çok süt ve süt ürünleri ile yumurtaya alerjisi çıktı. Biraz domates, çilek, glutene de alerjisi varmış. Doktorumuz anne sütünü kesmek istemediği için bana diyet verdi. Yediklerim domates dışındaki sebzeler, portakal, mandalina, muz, ananas, kivi dışındaki meyveler. Çikolata, kakao yok😔yumurtadan dolayı tavuk eti, sütten dolayı da dana eti yemiyorum. Badem dışındaki kuruyemişler de yasaklı listesinde. Glutenli buğday ürünleri yok. Aycekirdeği ve ayçiçeği yağı da yok. Doktorumun söylediği bol su ve zeytinyağı. Sabah aç karnına bir tatlı kaşığı zeytinyağı içiyorum. Sabah kahvaltisinda suda haşladığım yulaf ezmesi ve bol salata yiyorum. Akşam da sebze yemeği ve Allah’tan bakliyat yiyebiliyorum. Bir de süt ürünü tüketemediğim için kalsiyum ve D vitamini alıyorum . Sizin de listenizi görmek isterim. Fikir olur bana. Yalnız diyetin bana tek faydası kilo vermemi hızlandırması oldu.😊