12 sinde adet oldum gecikmem vardı azar azar oluyordu 18 inde spiral taktırdım 10 gündür hala devam ediyo kanama bi azalıyo bi çogalıyo.kontrole gittiğimde spiral yerleşmiş dedi doktor acaba vücut kabul etmediğindenmi böyle doktorada normaldir diye sormadım siz taktırdıktan sonra ne zaman kesildi