Lilasnm Acemi anne olduğum için merak ediyorum kızım 3 aylık internette araştırdım ama detaylı bilgi bulamadım bunla alakalı. Bebeklerimizi besledikten sonra sırtını ovarak, vurarak gaz çıkarma ne zamana kadar yapılıyor? 😄
TugceArslan Lilasnm Benim kızım da 3 aylık hala öyle çıkartıyoruz. Bence sürekli süt içmeyi bırakıp başka ggıdalara geçince bırakırız, daha az gazı olacak hem
Hohomoromu Lilasnm Bebeğe bağlı gazlı bebekse hala gazı sıvazlanarak çıkıyorsa devam edebilirsin kendi gazını kendisi çıkarana kadar
Keremozaninannesi Lilasnm kendi çıkarmayı öğrenene kadar ben iki aydır yapmıyorum oğlum 7 aylık beş dakikayı bulmuyor çıkarması
NekwaSultan Lilasnm genelde hareketilenmeye başladığı zaman kendisi gazni çıkarabildigi icin mesela benimkinin 2.5 aylik gazi bitti bıraktık 🤗
Egesem Lilasnm oğlum 4 buçuk aylık ben hala vuurup çıkartıyorum alışkanllık yaptım sanırım gece ellemiyorum sabah pırt pırt pırt gazıyla uyanıyor 🤣 ama çıkartmasam daha ağzından kendi çıkartmadı hiç ama popodon her türlü çıkartıyor hareketlendiği için
Janss Lilasnm El bombeli şekilde pat pat ve aşağıdan yukarıya doğru ara ara sıvazlamak şeklinde yapılmalı 😌 Link bırakıyorum 🌸 https://youtu.be/LLHUSgTDxNU
hmz Lilasnm kusma gibi bir problemin yoksa artık yavaş yavaş bırakabilirsin ben çok çıkartmıyorum sadece çok emerse kusma derdimiz olduğu için kusmasın gazını çıkartsın diye biraz yüzüstü bırakıyorum