Merhaba herkese. Alindan olcen atesolcerim var ama cocugumun atesi surekli 37.0-37.4 oynuyor. Normal mi bu? Bi sikintisi da yok anlayamiyoeum. atesi mi var yoksab 10 dk sonra olcuyorum 36,9 falan oluyor. Kendimi olcunce 36.5 falan goruyorum. Kafayi yicem. Ya cocuk 3 aydir atesli. Ya da bu ates nornal bi ates.