[silindi] İstanbul Sakarya Kocaeli taraflarında Bungalov kış tatili istiyoruz var mı önerisi olan daha önce giden veya duyan ? 😇🙃
Elifaydn [silindi] biz Sapanca Naturköyde kaldık 1 gece . Manzarası çok güzeldi ama biz haziranda kaldık o zaman bile gece serindi . Kahvaltısı muazzam onun dışında yemekleri çok kötü .
NinovaLemi Esoo1984 çok güzel ama yaz tatili için daha iyi değil mi? Silede gitmeyi en çok sevdiğim yer yazın ☺
[silindi] Esoo1984 baktım güzel bi yere benziyor ama jakuzisiz sanırım evleri bir soracağım eğer jakuzi varsa giderim :)