Melegim1 Annemlere memlekete geldim 5 aylık kızım bronşit oldu eşimin haberi yok yavrum çabucak nasıl iyileşir emmiyor uyuyamıyor nefes alamıyor
BirAlparslanAnnesi Melegim1 çok geçmiş olsun..eşinizin haberi olsa nolurki ? doktorunuzun verdiği pulmicort u düzenli dediği şekilde kullanın çabucak toparlar
annesininbaliii Melegim1 doktora götürmeyi ihmal etmeyin sık sık emzirmeye çalışın memeyi Red ediyorsa biberonu deneyin
Jellybon_555 Melegim1 çok geçmiş olsun güzel bi duş aldırın önce sonra burnunu fizyolojik serumla ve burun enjektörüyle temizleyin ki o an güzelce burnu açılsın rahatlasın hem daha rahat uyur
BirAlparslanAnnesi Melegim1 oyyy 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Zaten keyif alıyorsun sen bebeğini hasta etmekten öyle şeymi olur ya.. doktorunuz hangi ilaçları verdi ?
BirAlparslanAnnesi Melegim1 ventol cortair budecort vs bunları vermedimi hava verin diye dönüşümlü olarak
Eymenefe24 Melegim1 biberonu sakın denemeyin şırınga kaşık vs şeyler kullanım benm bebeğimde 3 aylık oda üşütmüştü mme reddi yaşadık biberon vermiştim şuan beni emmiyor mama işe besleniyor sütümde azaldı