0401emir emrebilge benım bebeğim 5 ay 11 gunluk ben 3 gundur doktor tavsiyesi ile veriyorum havalar cok sıcak ve gece yatarken mama yıyo ama zaten dr herhangı bır olcu vermedı gunde suanlk 20 ml falan ıcıyor
Maryyy emrebilge 2,5 ayligiz hava cok sicak arti mama aliyo cay kasigiyla o reddedene kadar veriyorum.
Seda54 emrebilge 1 aylık bebeğim doğduğundan beri veriyorum 2 çay kaşığı beni emmiyor sağarak veriyorum sütüm az genelde mama veriyorum o yüzden doğduğundan beri veriyorum beni emse bile verirdim gerçi çünkü susuzluktan hayatını kaybeden bebekler olmuş allah korusun tabi bebeklerimizi 🙏🏻🤲🏻
Neessee emrebilge 5 aylık oğlum ben günde 3 çay kaşığı veriyorum havalar çok sıcak diye baya terliyo çünkü. Hı bu arada sadece anne sütü alıyor
Maryyy Maryyy ne desem. Bilmiyorum bazen tek cay kasigindan sonra agliyo öğ filan yapiyo zorlamiyorum. Bazende kedi gibi yalaniyo verirken huysuzlasana kadar devam ediyorum. 4 yada 5 cay kasigi en fazla gidiyodur kesin. Bence sorun olmaz. Likir likir icmiyoki biberonla yada sulukla. Agzi ferahliyo arti temizleniyo.
0401emir emrebilge ben her zaman doktoru dinleme taraftarıyım. Sadece anne sütü alıyorsa zaten sütten alıyor suyu.
Sinon Anne sütünde veya formül sütte yeterince su var 6 aydan önce doktorum suya gerek yok demişti ben 6. Ayında çay kaşığı ile veriyordum
emrebilge 0401emir çok terliyor büyüklerimizde su verin diyorlar ne yapsam bilemedim emziriyorum ama yeter inşallah
Serrasra Oğlum 3 ay 22 günlük. Hiç su vermedim şimdiye kadar. Sadece anne sütü içiyor. 4. Ay kontrolünde doktora soracağım ama sağlık ocağındaki ebe gerek yok anne sütü zaten suyu karşılar dedi. Sık sık emziriyorum zaten. Çok gerekli bir durum değil bence
Maryyy emrebilge aynen. Bide terliyo yavrucaklar gelde su verme. Icim rahat etmiyo yani. Bazen nasil mutlu iciyo istekli istekli. Sanirim kış olsa ve hic mama almasa vermem. Ama hava sicak
Serrasra emrebilge valla saat tutarak emzirmiyorum hiç ama ortalama 2 saatte bir mutlaka emzirmiş oluyorum. Zaten istediği zaman belli oluyo. Ne sıklıkta isterse uzun uzun emziriyorum
DorukAtadry emrebilge şuan 4 aylığız sadece anne sütü veriyorum sütten su ihtiyacını alıyo zaten, 6 aydan önce su vermeyi düşünmüyorum doktorum da önermedi yani. 😊