Admsmyrgktg 18 aylık oğlum göbeği çok şiş? Nedeni ne olabilir acaba? Hem şişlik var hemde sert korkulacak bir durum mu ? Lütfen bilen biri yazsın
Mlkfrtcskn Korkutmak için demiyorum kesinlikle . Bir yakinimin kizi karni hamile gibi sert ve şisikdi uzun tahliller sonrasi çölyak hastaligi tanisi kondu.
TheBaby Admsmyrgktg Şundan dolayı sordum. Kabız olunca sizin söyledikleriniz olduğunda doktorlar müdahele ediyor. Kabızsa. Ama kabız olduğu halde karnı yumuşaksa sorun olarak görmüyorlar.
tenceretavakuskana Admsmyrgktg karın agrısı vs yasıyomu bı yoklayın bence karındakı gergınlık sebebını bılmıyorum kabızda degılse
Admsmyrgktg tenceretavakuskana yani ağrısı yok gibi huysuz falan da değil çok şükür ma üşütmüş olabilir
tenceretavakuskana Admsmyrgktg gz vs olabılırde bı dus aldrın veya sıcak su torbası koyun ayaklarının altına belkı usutmeye bagkı gazdır
tenceretavakuskana Admsmyrgktg usutup gaz yaptıysa olablır belkı dıye dusundum ben apandıst vs olsa sısermı bılmıyorm ama ozamanda cok agrısı olurdu zaten öutlaka anlardınız demek kı oyle bısey degıl