BabyYoda Kızlar bebeğim 4 aylık. Rezeneyi ben içiyorum ama bebeklere içirildiğini de duydum. Siz içiriyor musunuz? Kaç aylıkken verdiniz ?
Ervakts BabyYoda 6 haftadan sonra 1 çay kaşığı demişlerdi birkaç kere verdim ama düzenli vermediğim için büyük ihtimalle etkisini göremedim ama faydasını gördüğünü söyleyen tanıdıklarım vardı. Burda birisi epilepsşye sebep olduğunu yazmıştı ama
Nur76 BabyYoda ben kendim iciyordum rezene ve kimyon ama rezenenin bebeklere zararli oldugunu duydum birakdim icimiyorum kimyonuda birakdim hic bi ise yaramiyor
Almi21 BabyYoda ben mamseyin çayından içiyorum bebeğim 3 aylık 1 aydır 1 2 çay kaşığı veriyorum gazı için verilebiliyor diye yazıyor içtimiz çayda doktorda vereblrsnz dedi
Zelisblt BabyYoda kızıma 1 aylıktan sonra 1 2 çy kaşığı kadar vermeye başladım kendimde bol bol içiyordum. Çok faydasını gördüm gaz ve hazımsızlık için damlalar bizde hiçbir işe yaramıyordu
Ervakts BabyYoda bende bilmiyorum araştırdım bulamadım bi sohbet vardı orda Rezene yüzünden bebeğim epilepsi oldu yazmışlardı başka birileri de evet çok zararlı diye onaylamıştı postu bidaha bulamadığım için okuyamadım belki bilen vardır
Nur76 BabyYoda vala canim son arastirmalarda zararli oldugu ortaya cikmis diye okudum ne kadar dogru bilemem artık bende oyuzden korktum birakdim
Zehraasya BabyYoda ixiryorm bi tatki kasigi rezene anason kimyon tohumu demliyorm birlikte kizimada veriyorm gazini cok guzel cikariyo
Kaderlmc BabyYoda benim kızım da 4 aylık ben kendim içiyorum bebeğime vermiyorum. Su bile vermeyin diyorlar Rezene hiç veremem korkumdan