yigitinaannesii Bu gece mamaları tok tutmuyor. Onun yerine kendiniz yapın derim. Zaten formül mama ile hazırlanıyor. Ölçüsünde yapınca çok aşırı katı oluyor. Bebeğe göre ayarlamak gerekiyor. Ayarlayıncada zaten gereken tokluğu vermiyor. Sütlü olanı bende almadım hiç. Bir ara 5 tahıllıyı denedim. İçine muz pekmez bisküvi yumurta sarısıda kattım. Ona rağmen acıktırıyor. 2 tarif yazıcam size bunlar daha tokluk sağladı. Gece 1 kez uyanır kızım hatta uyanmaz mırıldanır mama için.
1 su bardağında 1 yemek kaşığı organik pirinç ununu yada bebe irmiğini pişiriyorum. İçine 2 ölçek formül mama atıyorum. Bisküv ve dut pekmezi ekliyorum. Çok güzel tok tutuyor.
Ya da
1 tatlı kaşığı tam buğday unu ve 1 tatlı kaşığı irmiği 1 çay bardağı suda pişiriyorum tavada. İçine muz ve dut pekmezi.