Sznmre Ben doğum yaptım 3ncü gün nohut ve acı biber turşusu yedim, hiç bi sorun yaşamadım, ilk günden beri herşeyi yiyorum Allah’a şükür bi sıkıntı olmadı. Doktorum da yiyip deneyip neyin dokunduğunu öyle anlarsın demişti ki öyle oldu, ne gaz sancımız ne başka sıkıntımız olmadı çok şükür su an 7 ay 25 günlük