Gkyz12_ Kızlar doğum yapalı yaklaşık 3 ay oldu sezeryan yerim hala uyuşuk ve ara ara sızı girip ağrıyo normal mi
deletedmom173 Gkyz12_ öyle canım üşütmemeye bak adet olunca çok fena ağrıyor ve kanama 3 misline çıkıuor saat başı değiştiriyorum
Haitcek Kızlar benim dikişim biraz aşağı kıl dönmesi çok oluyor haliyle acıyor da sizde de böyle birşey oluyormu?
deletedmom173 Haitcek bende kıl dönmesi olmadı hiç? Ay çok zor üzüldüm geçmiş olsun ben epilasyona girmiştim hamilelikten 1 yıl önce ondan baya rahat
Haitcek deletedmom173 ya ne güzel bende hep kıl dönmesi oluyor öyle oldugu zamanda cok agrı yapıyor eşim saolsun iğne cimbiz halledıyor 😂😂
deletedmom173 Haitcek ay çok acıyordur geçmiş olsun tekrar korkmuyor musunuz? İyi cesaret ben hiç elletemem korkudan deli olurum
Haitcek deletedmom173 başta bende korkuyodum ama mecbur yoksa cok acıyor kılları dönderince rahatlıyorum 😭 doktora görünmem lazım ama korkuyorum 😭