Mlkfrtcskn Bugün bebeğimi düsmeyen atesten dolayi hastaneye goturdum . Yeni dis cikarmisti o yuzden zannetrim. Tonsillit yani bademcik rahatsizligi varmis .
1234___ Mlkfrtcskn ya geçmiş olsun peki kulaklarınida tutup çekiyormuydu benim bebeğim hep kulaklarını çekiyor
Masmaviuuuui Mlkfrtcskn ben bu konuda cok dertliuimde 1 ayda 3 defa oldu bogaz enfeksiyonu bu dediginiz hastaligin belirtileri nelerdir acaba tedavisi nasil oluyo
1234___ nurelem araştırma hastanesi hiç aklıma gelmemişti haklısınız orası oldukça detaylı bakıyor sağolun 🌹🌹
nurelem 1234___ böyle konularda direk araştırma Hastanesi’ne giderim normalde de , her şeyine tek tek bakıyorlar
Ates_mami 1234___ boyle dirençli düşmeyen atesde duş ise yaramadığında ateşinden 1derece yüksek suyla kompres yapıyorum. Mesela 39 ise su 40 derece olmalı. Buda iliktan biraz daha sıcak bir su oluyor. Bu şekilde ateş vücuttan buharlaşıp çıkıyor. Bizde her zaman işe yaradı. Doktorumuz böyle yapmamızı söylemişti
Anonim11 Ates_mami ama mantıken vücut sıcaklığından daha düşük olmalı değil mi? Suyla ısı alışverişi olsun ki vücut sıcaklığı düşsün. 39-40 olursa ikisi arasında bir değerde sabitlenir🤔teoride böyle ama pratikte hiç ölçmedim suyu tabii
-erCansu- 1234___ kbb doktoruna götür bence canım çok geçmiş olsun her ay tekrarlayan hastalık geniz eti bademcik vs bişey olabilir
Gizemaktas Ortakulak iltihabı olabilir mi kulaklarinintutuyorsa eğer oraya da detaylı bir şekilde baktırmalisin bence
Kagan20 1234___ vücutta enfeksiyon olduğu zaman ateş yükselir KBB Dr da görsün kulak boğaz belki o fatketmemistir ya da başka çocuk Dr na gösterin.
Wolverine 1234___ bizim de öyleydi en son acile gittiğimiz de bir çocuk doktoru denk geldi nöbetçi, kbbye yönlendirdi. Bu kadar sık ateşlenmesi geniz etinden kaynaklanabilir dedi. Gittik ve geniz eti olduğunu öğrendik. 19.ayda.
Wolverine 1234___ Kulak burun boğaz canım. Benim de aklımın ucundan geçmezdi. Çok sık ateslenme, uykuya dalamama, iştahsızlık, kulak enfeksiyonu geçirdi bir kaç kez. Ve takipli doktorumuz hiç farketmedi bunu 19.aya kadar. Şimdi 22 aylık oldu
Zerr 1234___ Tülbenti soğuk suyla yıkayıp, ensesinden önedoğru koltukaltlarından arkaya doğru dolayın. Öyle 3-4 defa yapın. Tülbent ısınınca değiltirin. Yatım saate düşer. Anlatabildim umarım
Nrnfth 1234___ Pafa sendromu araştırın isterseniz sebepsiz ates ataklari oluyo sanirim kortizonlu ignesi var
1234___ Yingyang Nrnfth kızlar Allah Bin kere razı olsun gittim doktora detaylıca anlatto pafa sendromu olabilir mi dedi kan tahlilleri bakıldı sonra kortizonlu iğne yaptılar şimdi bebeğim çok iyi teşekkür ederim 🥰🥰🌹❤️
1234___ Wolverine benim kızım da 15 aylık en kısa sürede götüreceğim tabi randevu albilirsem çok teşekkür ederim 🤍🤍