Ddk2424 4 aydır melek gibi olan oğluşum evrim geçirdi kızlarrr 4 ay aşısı olduktan sonra bi huysuzluk bi ağlama krizleri… Atak mı aşı mı anlamadıkk tek sakin mutlu olduğu an sadece beziyle kaldığı zaman 😂
Umay12 Ddk2424 ben kızımın ilk göz yaşını dördüncü ayda gördüm desem yeridir, 🤦♀️son on gün bizimde beşinci ayda bitecek diye umut ediyorum
Kaderlmc Ddk2424 benim kızım da öyle aşıdan sonra çocuğumun huyu değişti sanki 😀 kucakta bile ağlamaya başladı geceleri aşırı uyanmaya başladı ve geri uyumak istemiyor
Minikyavruum Ddk2424 sorma canım sün aşı olduk bugün bebek birden huy değiştirdi yarım saatte uyuyan bebek 4 saatte anca uyudu 1 ay devam ederse ben mahvolurum çok zor sürekli ağlıyor huzursuz 😠
Ddk2424 KElif genelde belli haftalarda oluyor ama her bebekte olucak diye bişey yok tabi 😂 huy değişimlerinden belli olur
Yumut Ddk2424 ya tam iyi düşüncem bu forumda bir tane 4. Ay atağı ile ilgili iyi birşey yok 😂😂 valla stresten sivilce döktüm 🥺