Kızlar merhaba,
2 ay 15 günlük anneyim. 1,5 haftadır sütüm azaldı. Önceden birinden emzirirken diğerinden akardı yada çocuğumu emzirirken ağzının kenarlarından taşardı yada göğüsümden fışkırırdı. Şimdi göğüslerim küçüldü ve yumuşadı. 2 haftadır emzirme diyeti yapıyorum sadece tatlıyı kestim onun dışında yiyorum her şeyi. Korkuyorum sütten kesileceğim diye. Öte yandan bebeğimin dışkılaması güzel. Sadece daha uzun emiyor gibi. Sizce sütüm mü kesiliyor. Yoksa ay ilerledikçe normal mi.