Selam, 22 mayısta doğum yaptım 34 kilo aldım gebelik sekeri vb yüzünden. 15. Gün 16 kilo vermiştim. Daha sonra bir daha veremedim. Suan 24 günlüğüz hergün 30 dk yürüyorum ve ekmekle seker tüketmiyorum yememe dikkat ediyorum. 40 ına kadar daha kilo gider mi acaba hala ödem var mıdır??