LeylLiman 4 gün önce doğum yaptım anneler owlinin xs-s korsesini aldım şuan belime olmuyo agshshs 😂😂 Zorlamakta istemiyorum çünkü aklım çıkıyor biraz dikişlerden ? Ne yapayım ne önerirsiniz ?
JackDaniels LeylLiman Bir kere süt yapıyor diye kalorisi yüksek şeyleri yemeyin. Asıl süt yapan su tüketimi ve yeşil yapraklı sebzelerdir. Proteinde alırsanız hem süt kaliteniz artar hemde otomatik olarak kilo verirsiniz🙏🏻
Denizfdn LeylLiman 3 günlükken taktım hiç biseycik olmaz tak korseni evin icidne koşuşturması olcaksin zaten bebek olduğu için dusunu al tak bol su tüket ekmek çok yeme yavaş yavaş hayatından çıkar ben çıkardım 3 buçuk aylık bebeğim asla ekmek yemezsem süt yapmaz deme daha fazla yapiyo aksine
Esmakaracaaa LeylLiman benim doktorum korseden dikiş patlamaz, enfeksiyon ve ağır kaldırma sebep olur dedi korkma
JackDaniels LeylLiman Yiyin tabiki ama fazlası zehirlenme yapıyor. Her şeyi kararında tüketmekte fayda var🤍
Brutal-Betty Bende 4 ay önce kilo verdim doğumdan önce de diyetteydim 15 kg vermiştim şimdi yeniden vermek istiyorum çok kilo aldım 🙈
gns_123 Bende 4 gun oncr dogum yaptım. Hemen korse taktirdi doktor vucuttan toplam sadece 4 kilo cikmis doğumda. Smdi kati gida tüketmiyorum sulu seyler yiyorum ki sut yapsın bana kilo yapmasin ve en onemlisi kabiz yapmasın diye