Asyaamm Bugün olduk aşıları bir bacağını oynatabiliyor canıda acımıyor ama diğerini oynatamıyor normal mi acaba? En ufak oynatsam deliriyor. Sürekli bağırarak ağlıyor çok canı acıyor belli. 2. Ay aşısında hiç böyle olmamıştı o yüzden endişeleniyorum 🥺 normal mi sizce bunlar güzel anneler 🤦🏻♀️
Babyalina Asyaamm normal canım aşı yeri ödem yapmıştır parmağınla hafif hafif masaj yapıp dağılmasını sağlayın ağlarsa bırakın. İğne yaparken kendilerini çok sıkmalarından kaynaklanıyor
Asdfffa Asyaamm dün bizde 4aylık aşımızı olduk çok kötü geçiyor dün den beri ateşi var 🤒 calpol de bi işe yaramadı
Sarew Asyaamm içiniz rahat etsin bence bi acile falan götürün. Burda kimi normal der kimi başka bişey , ben yerinizde olsam giderdim. Birşey olmasa bile içiniz rahatlar acabamı diyene kadar.
Kaderlmc Asyaamm 2. Ay aşısında 4. Ay aşısında aynı şekilde oldu kızım da bacaklarını oynatamadı akşama biraz oynatmaya başladı ertesi güne birşey kalmadı
nisanursari61 Bugün bizde 4 aylık aşımızı olduk oğlum çok fazla çığlık çığlığa ağlıyor anlam veremiyorum ilk defa böyle oldu acaba aşı mı yaptı
Asyaamm nisanursari61 benim kızım da öyle çok ağlıyor gözlerinden yaşlar dökülüyor ilk defa böyle ağladığını gördüm 🥺 iki bacağına da vuruldu ama bitanesini hiç oynatamıyor acaba sizin ki de mi öyle çok endişeliyim
Asyaamm Babyalina o bacağını hiç oynatamayınca çok korktum acaba aşı vurulurken bişey mi oldu diye 🥺 normal yani demi bi deneyim yavaş yavaş ovalayım İnşaAllah ağlamaz çok teşekkür ederim
Deeryaaaa Üç gün önce 4 aylık aşısı oldu, ilk defa bu kadar ağladığını gördüm akşam uyku saatine kadar ne yaptıysam susturamadim acile götürecektim Sağlık ocağındaki ebe hemşireyi arayıp sorduğumda normaldir dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Asyaamm Deeryaaaa aynı aynı bende şu an onu yaşıyorum hiç bu kadar ağlamazdı resmen yaşlar dökülüyor bebeğimin gözlerinden 🥺 normal mi dediler canım şimdi nasıl peki ? Bir de bacağını oynatabiliyor muydu bebeğin ?
Asyaamm Asdfffa bende çok ağlayınca ağrısı var diye saat 4 gibi vermiştim ama hiç işe yaramadı ağlaması azalmadı bile malesef 🤷🏻♀️ İnşaAllah ateş olmaz sürekli kontrol ediyorum bakalım 🥺 senin bebeğinde de bacağının ağrıdığını hissedebiliyor musun acaba bi bacağını hiç oynatamıyor resmen sizde de oldu mu dün olmuşsunuz aşıyı bugüne hiç mi azalma olmadı ?
Irmakprensesinannesi Asdfffa paranoks yarım fitil verin yarimsaat te ateşi düşürür calpol den daha hızlı etki eder
Asdfffa Asyaamm bacakla ilgili bir sıkıntımız yok gibi çünki aşı yerlerine masaj yaptığımda huysuzlanmadı
Minikyavruum Asyaamm biZ de dün olduk 4. Ay aşımızı bende rotarix 2. Dozunu çok mızmız bebeğim bacakla ilgili ilk saatler dokununca çığlık atıyordu ağlıyordu ama sonra geçti hala çok huysuz ağlıyor sürekli aşıdan dolayı sanırım hareket etmemesi için doktora gidin bence ne olur ne olmaz
Deeryaaaa Asyaamm bacağını oynatiyordu Ertesi güne hiç birşeyi kalmadı şükür, ama gerçekten çok zor geçti o gün. Ve ilk kez yaşadım böyle birşeyi. Açıkçası hiç bir iğne aşıda böyle ağlamayıp herkesin bebeği bu aşıda böyle olunca bı ayrı korktum
Asyaamm Sarew o da doğru bi de biraz evhamlı biriyimdir sanırım içim rahat etmeyecek bir doktora gedeceğiz galiba 🤷🏻♀️
Asyaamm Kaderlmc sabah olduk hala oynatamıyor diğerinde sorun yok ama öbür bacağını oynatmıyor ve en ufak harekette çok ağlıyor 🥺
Sarew Asyaamm doğru olan bence keşke demektense bişey çıkmasa bile gidilmesi daha doğru. Biz de de aşıdan sonra hiç susmadan ağlamıştı 1 saat geçti baktım susmuyor götürmüştüm. İçiniz rahatlar en azından. İnşallah gerek kalmadan düzelir umarım.🙏