Nurcugum Kızlar merhaba dün doğum yaptım . Etrafımda bir sürü insan şunu bunu yeme demeye başladı sürekli . İlk hamileliğimdi. Gebelikte sütü arttıran ve sakınılması gereken şeyler ne . Kahvaltı da neler tüketilmeli tecrübeli annelerimiz yardım edebilir mi ?🌸🌺🥰
SemaK Nurcugum dut kayısı kurusundan komposto yapmıştı annem süt artıyor diye, bisküvi, helva yiyordum en önemlisi su ama bolca iç
Merveensarelisa Nurcugum Allah analı babalı büyütsun inşallah 🥰 öncelikle yeme dedikleri şey gaz yapan şeylerse yememelisiniz tabi ama her öğünden sonra kimyon çayı içmek sizi de bebeği de gaz için rahatlatır rezene çayı humana çayı tahin helvası dere otu sütü arttırır her yediğinizi internetten araştırıp yiyin cnku çoğu şey gaz yapıyor ama gaz oluşumu ikinci hafta başliyor bebeklerde o yüzden bu günler biraz daha rahat oluyor bol bol dinlenin uyumak sütü arttırıyor sıcak bir duş bol su
Busragokceberra Nurcugum Bulgur pilavı,dut,tahin,bol bol kimyon kullanın gazı olmaz pek bebeğin,proteinli şeyler yiyin sütun kalitesi iyi olsun,su çok için,helva
Babyalina Nurcugum sağlıkla büyüt inşallah ❤️ sütü en çok artıran şey bol bol emzirmek. Gık dese memeye koy oda rahatlar sütünde çoğalır onun haricinde dengeli ve sağlıklı beslenmek sütü artırır. Bol yeşillik ve protein
Zelisskk Nurcugum dut, incir, kayısı kuruları. Komposto tarzı içecekler. Dere otu, marul tarzı yeşillikler. Ceviz, fındık, badem gibi kuruyemişler artırıyor en önemlisi de suyu bol için. Asitli içeceklerden kaçının ki bebeğe gaz olmasın.
Redrose Nurcugum lokum bisküvi ve rezene içine kimyon bide havuç herşeyden yiyin bebek gıda alacak benim iki aylık herşeyi yiyorum gaz li ama onunda gıdaya ihtiyacı var
Ttugbaa Nurcugum yeni keşfim yulaf sütüm okadar zor oluyoki yulaf denedim ve anne çayı sadece bu ikisi süt yaptı gerisi boş 🙄🤣
1balkizannesi Nurcugum Hiçbir şeyden çekinme kimyon koy çorbalarına katı seyler yeme bir süre kabız olabilirsin. Bol bol su iç en iyi süt sudan olur. 😊☘️Bol bol su iç