Doğum yapali 4 buçuk ay olacak normal doğum yaptım ama doğum yaptıktan bir ay sonra özellikle geceleri siddettli bel ağrılarım oldu gece zor kalkıyordum yattigim yerden bir de ilişki sırasında kasıklarım çok ağrıyor sanki o an birşey kasiklarima iğne batırıyor neden oluyor olabilir sizce bunlar bi de normal doğumdan sonra kötü kokulu akıntım olmaya başladı değişik birşey yani baya kötü bir koku doktora gideceğim ama bakalım neyden oluyor anlamiyorum 🤦