Benim de bugün 2.günüm kullanımda.Daha önce Ferrum kullandım,6 aylıkken sağlık ocağının verdiği damlayı kullandım 2 gün.Çocuğun bütün düzenini bozdu.Kabızlık yaptı 2 gün kullanım bile.Keşke ilk başta Sidefer kullansaymışım.Çocuğa eziyet gibi geliyordu damla içmek.Kesinlikle tavsiye ediyorum