Hsniye7 canım pamukla temizledikten sonra kurulamak çok önemli ve havalandir. Tekrarlayan pişik alerji, laktoz intoleransi gibi bir nedenden kaynaklanabilir. Asla ne marka olursa olsun ıslak mendil kullanma eğer kullanacaksan doğal da dese ılık sudan gecir kurula. En büyük tedavisi hava alması . Alt değiştirme örtüsu serip bebeğin üstünü ort havalansin bolca. Bebantol korur,hafif pisigi geçirir ama hametan geçirmediyse geçirmez. Şimdi o 3 lu karışım bizi de gecirmemisti ve pişik kanama derecesine gelmiş idi. Bactoroban rif hametan karıştırıp günde 2 kez sürüp. Surmedigimizde de hametan sürüp kapattık altını . Bir daha para vermeyim dersen ve pişik ileri boyuttta kızarık yara gibiyse elindeki 3 lu karisim+eczaneden rif al ve pamuğa döküp günde 2kez sür (1aylik bebeğime verdi doktorlar hastanede yatıyorduk,pisigi de görünce tedavi uyguladılar bu şekilde ama rif içinde 3yas ve üzeri yazıyor ama kulpandiriyorlarmis sormuştum bı zararı olmadi aksine çabucak iyileştirdi. ) Bu arada pişik geçene kadar her kapatmadan hametan sür hiç zarari yok dedi doktorlar. Daha sonra da oluşmaması için sudo krem süper koruyor gerçekten harika tavsiye ederim. Ama pişik tekrarlaması bazen araştırılması gereken bir durum, bazen ise hassasiyetten ötürü bez ve ıslak mendil kaynaklıdir. Kakası gürültülü mu? Veya emiyorsa acı,baharatlı gıda ,limon portakal tüketiyor musun? Bunlar da yapar