Arkadaşlar ben çok çektim kabızlıktan oğlum 20 aylık 8.aydan beri kabizdi.poposunda basur oldu.doktora götürdüm sürekli dulhalac dulcosoft die şurup verdi sadece icirdigim zaman fayda etti.kendi aile hekimine goturdum.o icirme o şurupları bağırsak tembelliği yapıyor dedi .ordan eczaneye gittim eczanede ki abi tanidikti anlattım durum böyle abim dedi ilk önce poposundaki basur iylesmesi lazım size yetişkinler için olan kremi vericem dedi az kullanın dedi neyse aldık kremi çıktık ordan ( internette de şunu okumuştum karadut özünun kabızlığa iyi geldiğini ) benim oturduğum ilçede organik ürün yapıp satan bir kadın var ordan karadut özü aldım.eve geldim bismillah dedim kremi surdum karadutu sabah aç karnına sulandırıp verdim 5.gun oğlum kendiliginden yaptı.simdi sabahları karadut veriorum 3 aydır mudale etmeden kendi yapio bunun yanında şunu soyleyeyim beslenmesine dikkat ediyorum.hamur işi makarna pilav vermiyorum.Allah yardımcınz olsun çok zor bir süreç psikolojim bile bozulmuştu.basur yoksa çocuğunuzda direk karadut özü alın içirin alerjisi bile yoksa.gecmisler olsun.