Mucizelerveanneleri Kızlar bacaklarındaki aşı yerinde sertlik var böyle üzüm tanesi büyüklüğünde varmı bunu yaşayan geçerim Dr a gitmek mi lazım
Deletedmom113 Mucizelerveanneleri bugun yapmissaniz normal gececek ama bir kac once yapmissani goturun
kbr06 Mucizelerveanneleri içeride mi yüzeyde mi bizimde kist gibi içeride oldu bacakta karma aşıdaydı galiba zamanla geçti ama uzun sürdü sağlık ocağı ebeye söyledim sirkeli bez yada sadece Islak bezle ov demişti çocuk doktorumuz aşıyı vurulunca onun faydası olur şu saatten sonra olmaz ama dağılır zamanla uzun sürer demişti dağıldı zamanla
Sarisin Mucizelerveanneleri 6 Ay aşısında oğlumda da olmuştu korktum ben de baya aşıyı yapan hemşireyi hemen aradım hassas bebeklerde nadir oluyomuş kolonyalı pamukla masaj yap oraya geçer demişti 1 ay gibi bir sürede geçti tamamen çok şükür. Her alt değiştirmemde yapıyodum
Mucizelerveanneleri Alyam2018 sağol canım ama aşı olalı bir hafta oldu son iki günde çıktı bunlar yinde normal mi ki
Alyam2018 Mucizelerveanneleri içerde oluşmuştu bizimde şişlik normal geçiyor zamanla hemşire kolonya döküp pamuğa masaj yapabilirsiniz demişti yada steril suyla bir deneyin isterseniz bacaklarını oynatırken falan ağlıyor mu