mustafayamaninannesi
Sanırım arkadaş benim oğlanı büyük zannetti, ondan öyle söyledi. 🙈 Ama oğlum daha 13 aylık. Çiş eğitimu için çok erken. Yürüyemiyor bile. Benim sleepy ile alakalı bir sıkıntım yok. Sleepy 6 numarayı gündüzleri kullanmaya devam edeceğim Sadece gece için 7 numara külot bez alacağım. Onda da 2 Marka araştırdım Prima ve Molfix. Ve molfix külod 7 de karar kıldım. Bakalım. Beğenmezsem, pirima külod 7yi de denerim. Amaç gece üst baş ıslanıp, sızdırma olmasın.