Hiraprensesannesi35 Kızlar emzirirken antibiyotik kullanan var mı 2 saat emzirme dediler antibiyotik içtikten sonra sağ at sütünü öyle emzir dediler kullananlar nasıl yaptınız
busraaldemir1485 Hiraprensesannesi35 ben kullanmıştım ama doktorum hiç iki saat falan dememisti klavin di ismi antibiyotigin üç dört gün sonra bebeğim emmeyi bıraktı aşırı az emdi günde 20 sefer emen bebek zorla 3 kere emer oldu o yüzden bıraktım şükür duzeldi emmemiz ama iyi araştır ilacı derim meme reddi yaşama benim gibi şükür erken bıraktım ben en korktuğum şey bebeğin emmemesidir